Deser na diecie? Dlaczego nie!

Prawdopodobnie wszystkim z nas wydaje się, że gdy pragniemy zmieścić się w wyśnioną sukienkę, od założenia której dzieli nas niewiele kilogramów, trzeba bezwzględnie zrezygnować z jedzenia deserów. trzeba jednakowoż zaznaczyć, iż nie jest to prawdą. Ta wspaniała informacja dla miłośników jedzenia oznacza, iż deser jest posiłkiem dopuszczalnym nawet na diecie.

Niezbyt ciężki obiad we wigilię

Świąteczne łakocie stanowią pokusę dla każdej z nas. Trudno jest nam bowiem oprzeć się pachnącym pierogom, apetycznie wyglądającym ciastom czy też długo wyczekiwanym uszkom z grzybami. Trzeba jednakże nie zapominać, że świąteczne obżarstwo nie musi pozostawiać po sobie śladów w postaci nadprogramowych kilogramów. Wystarczy bowiem, że zastosujemy się do jednej, prostej zasady.

W jaki sposób stracić na masie ciała w szybkim czasie i bez dużych wyrzeczeń

Jeżeli jakiś czas temu zwróciłaś uwagę, że nie jesteś w stanie zapiać ulubionych dżinsów, koszula kupiona zaledwie parę tygodni temu stała się niewygodna, a body mass index niespodziewanie stało się znacznie większe niż przeważnie - pomyśl nad odmianą swoich nawyków. Kilka zdrowych korzystnie wpływających na zdrowie i co najważniejsze – wygodnych w realizacji zrealizowaniu propozycji powinno Ci pomóc w powrocie do dawnej sylwetki.

Zdrowa dieta nie dla każdego?

Zdaje się, że wszyscy już wiedzą, że zdrowe odżywianie jest jednym z najważniejszych elementów zdrowego życia, ponieważ specjaliści bezustannie o tym powiadamiają, środki masowego przekazu i idole rozpowszechniają dokładnie taka technika odżywiania i generalnie wiedza w tej sprawie jest mocno propagowana. Nie znaczy to jednak bynajmniej, by energicznie przekładało się to na uciekanie się do tych wskazań. 

Niezbędny posiłek - śniadanie

Niezmiernie często stwierdza się, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i rzeczywiście tak jest, jak przekonują specjaliści od żywienia. Nie tylko przynosi energię na rozpoczęcie dnia, ale także na cały, gdyż deficytów składników odżywczych, które znajdują się w organizmie kiedy śniadanie zostanie pominięte, nie da się nadrobić w w późniejszej porze.